Alla inlägg under februari 2017

Av Sofia Karlsson - 26 februari 2017 08:41

Godmorgon
Söndag och jag har sovit som en Gud ?
Jag Movits och Luis drog ner till syrran i Sveg igår och sov över inatt eftersom Per ändå skulle jobba så kändes det helt okej att dra iväg hit ? mycket turister på vägen och halt men med rätt fart tog vi oss fram i god tid ??
Lite bilder

Av Sofia Karlsson - 24 februari 2017 09:14

Plugg dag med Sara snart är kursen klar ?????????????

Av Sofia Karlsson - 23 februari 2017 19:23

Hej
Idag tävlade min dotter i härjulfa ett skolmästerskap i skidor ( längd )
Solen sken men det var kallt, men hon kämpade sig i mål ??

Av Sofia Karlsson - 22 februari 2017 18:53

Äntligen är det kväll som jag längtat ?

Av Sofia Karlsson - 22 februari 2017 13:19

Hejsan
Igår var jag och Per på ett riktigt äventyr, vi åkte till Trysil tur och retur på 16 timmar ? Karin skulle flyttas hem och det var inte det lättaste men vi kom hem tillslut.... Lite bilder från gårdagen kommer här

Av Sofia Karlsson - 21 februari 2017 09:12

Ja så är det nog, jag lärde mig i tidig ålder av min mormor att basilika i alla former var bra för kroppen och så är det verkligen ! Jag äter otroligt mycket men aldrig utan basilika, den jobbar och bryter ner kroppens orenligheter så man mår bra ? jag odlar mycket basilika på sommaren och äter även då massor, typ som godis för mig ? alltså basilikan är svaret på min kroppsliga hälsa ??????

Av Sofia Karlsson - 21 februari 2017 06:55

2016 var året jag totalt skrotat i mitt liv, året jag aldrig vill minnas ja mitt värsta år på många sätt!
Ett av många dåliga minnen var att Micke och Johanna drog till nyazeland ett helt år... Alltså det var som om två nyfunna vänner bara försvann ?! Jag fick äran att behålla mickes hus, ta hand om det och visst det har varit skönt att kunnat vara i Funäs men det har kostat också!
Men NU den 8 maj ska dom alltså komma hem ?????????????? äntligen har det gått ett år, nog det snabbaste året i världshistorien ? känns bra faktiskt att dom snart är hemma igen för jag har mått dåligt psykiskt hela fucking året..... så med andra ord
Vi går mot ljusare tider i mitt liv iaf ???????????????

Av Sofia Karlsson - 21 februari 2017 06:48

Godmorgon
Första morgonen som ledig = skönt
Idag åker jag och mannen till Oslo för att hämta hem Karin som ska bo i Hede nu framöver och det känns ju super roligt ?
Bild från oss nu på morgonen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards